Sony MDR-ZX300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-ZX300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Drs. P 31-12-2012
Geschreven voor: Sony MDR-ZX300

Ik was op zoek naar een nieuwe koptelefoon, en omdat deze ZX300 van Sony werd aangeboden met een 'niet tevreden geld terug' actie, hem maar eens geprobeerd. Volgens de actie had ik 30 dagen de tijd om te beslissen, maar binnen 30 minuten was ik klaar. Om te beginnen zit hij te strak op mijn hoofd, dit kan echter een kwestie van smaak zijn. Dan de geluidskwaliteit, de reden dat ik een koptelefoon koop. Het basgeluid is zeer dof, totaal geen diepte. De hogere tonen zijn beter maar het komt allemaal niet goed samen. De gemiddelde oordopjes produceren een mooier geluid in mijn ervaring. Enige voordeel is dat hij flink hard kan, en dat ik hem terug kon sturen naar Sony. Ik krijg van Sony het aankoopbedrag + verzendkosten binnen een aantal weken teruggestort, erg netjes. Voor hetzelfde bedrag inmiddels de Sennheiser PX100-II gekocht, en ben daar zeer tevreden mee.